Dragi romani

Noiembrie 30, 2010 andreicoste
Etichete:

Dragi tovarasi si pretini,
Cu ocazia implinirii unui nou an de republica Romaneasca doresc sa-mi urasc un calduros sfant Andrei. Doresc sa-mi fie bine, sa ma pot pisa in continuare dupa ce imping la cate-o tanti, sa traiesc minunat si singur.
Voua, bietilor muritori, va urasc sa mi va creasca bube pe organele genitale sau creier, astfel incat, eu, andreiutz, sa nu iau sifilis (ala intrlectual e mai grav decat ala clasic) si sa trebuiasca sa iau peniciline sau alte bullshituri.
Va doresc pace si prosperitate atata vreme cat nu tineti mortis sa-mi bruiati linistea morbida cu pacea si prosperitatea voastra.
Va doresc ca toate paradoxurile lumesti sa va atinga si sa va treziti la un moment dat din starea de complacere in care va afundati de cate ori incercatinsa ganditi clar si nu iese nimic altceva decat o incercare disperata de a va integra in mediul vostru social. Eu nu sunt sociabil, eu va tai.
In ultima faza, imi doresc propria mea republica pe care sa o conduc la modul hegemonic si sa va vad cum plangeti dupa basescu. Exista viata dupa apocalipsa si exista apocalipsa dupa mine.
P.s: imi cer scuze ca n-am pus diacritice dar postul acesta l-am scris pe ipod.

Cu dureri in cot,
Mortul a/k/a Andrei a/k/a Flegmentrebuci.

Entry Filed under: aiurea,jenant,penibil

One Comment Add your own

  • 1. CascoMAN  |  Decembrie 1, 2010 la 12:02 am

    Si sa nu ia pretenu si amantu tau, adik eu, vreo buba la pu… penis ca tu iubeste la el si nu doreste asa ceva de rau!
    Amin!


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts

 
