Hai, paiațelor!

Noiembrie 7, 2010 andreicoste

Păi ori suntem artiști ori nu suntem? Dacă toți cialadăii scriu poezii, va las și eu cu niște rime albe încropite pe loc de creierul meu genial, varianta 3.0.

Am în mână o cicoare

Și mă doare la spatulă

M-am suit pe șaua lelii

Și acum mă doare capul

 

Am scuipat o boroboață

Culeasă de-o tanti grasă

Am beut o bere bună

După aia am borât.

 

Scriem poezii cu carul

Ca poeții consacrați

Paunescu este mort

Si acum îl violați.

 

Sunteți toți niște ratați

Îmi doresc să fiți împușcați

V-ați născut să copiați

Și vă consider retarzi

 

Frunză verde și-o bucată

M-am pișat direct în apă

Voi fi maxim înjurat

Dar nu-mi pasă

 

Și bonus, direct de la sursa, ultima strofă:

Să va trăznească dumnezo pă toți

Mari artiști, poeți, nepoți

Nu-mi pasă c-aveți idei

Că tot sunteți niște copți.

Mulțumesc pentru răbdarea avută citind aceste rânduri retarde,

Mortul.

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Mironeasca  |  Noiembrie 8, 2010 la 12:16 am

    Bravo, dragule, sunt mândră de tine!

  • 2. CascoMAN  |  Noiembrie 11, 2010 la 9:51 am

    =d> incredibil… ba yo cred ca Paunescu cand a tras ultima besina ai mirosit-o intru totul si acu incepi sa creezi !!! Bravo…


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts

 
