Hai ba, gata!

Octombrie 6, 2010 andreicoste

Hai ba, stiu ca n-am mai scris de mult. Lasati-ma in pace sa stau linistit cu lipsa mea de inspiratie de rigoare. Pana in momentul in care o sa ma hotarasc sa scriu iar articole serioase (pana si eu rad cand scriu cuvintele astea insipide) va las sa va delectati cu 2 productii muzicale relativ noi de-ale mele. Lasati si feedback, tzucu-va tata!

Mortu’.

Update: aparent wordpress nu ma lasa sa dau embedd la fisiere trilulilu pentru ca-s flash, adica swf-uri (Ruben, m-auzi?) si va trebui sa le ascultati direct de pe site-ul lor.

http://www.trilulilu.ro/mortmedia/1a4446c7e9f009

http://www.trilulilu.ro/mortmedia/7f32b77e6add67

Entry Filed under: aiurea

6 Comments Add your own

  • 1. Billy  |  Octombrie 6, 2010 la 11:03 pm

    Care Ruben ca-s 2, dak te adresezi lui Kislaki n-are rost 😛

  • 2. omulcareaducemoartea  |  Octombrie 6, 2010 la 11:06 pm

    las-o asa… ai ascultat piesele, bre’ ?:)))

  • 3. O.C.A.M.  |  Octombrie 17, 2010 la 6:21 pm

    Ce e asta? Oglinda lui Jeg(http://www.jeg.ro/)? Cred ca inainte de a deschide blogul l-ai urmarit cu mare atentie. Forme fara fond.
    Tu vorbesti de populatia Romaniei?
    Poi tu ce faci draga, pentru un viitor mai bun?
    E mai usor sa iti bati gura de tastatura decat sa faci ceva concret.

    Acta, non verba, viitorul domn` jurnalist!

    Sper ca nu te ofenseaza acest comentariu, ma gandesc ca o sa imi raspunzi peste masura. Prea bine, nu ma astept la un feedback(cred ca esti obisnuit cu acest cuvant- jurnalism style) „normal”.
    Daca tot o sa continui asa, precum si altii[ macar nu esti singurul, din pacate] o sa ajungem precum cei din filmul Idiocraty.
    Si da, toata lumea are latura asta perversa, dar tocmai de aceea suntem inzestarati cu ratiune ca sa o potolim si sa nu ne lasam condusi de instincte.

    Cu mult respect,

    • 4. omulcareaducemoartea  |  Octombrie 18, 2010 la 10:03 pm

      Draga imitatie, nu-mi pasa. Eu nu te oblig sa-mi citesti porcariile si nu doresc sa-mi lasi comentarii in care sa te legi de toate tampeniile care le scriu eu pe acest minunat coltisor de rai facut pe platforma mocca a wordpress.com. Daca nu-ti convine, intra pe google si cauta alte chestii mai interesante. Sau si mai bine, du-te fa ceva cu viata ta in loc sa-ti pierzi timpul comentand aiurea pe net. Si cu toate astea, cum e viata in caminul 5? toate bune si frumoase? 🙂

  • 5. Manu  |  Octombrie 18, 2010 la 6:12 pm

    Esti urmatorul Silent Strike! :)) Imi plac piesele. Mai ales „no escape” ! 😉 E intradevar diferit fata de NOM sau Silent, dar de cand exista, omul evolueaza… 🙂 Keep up the good work!

    • 6. omulcareaducemoartea  |  Octombrie 18, 2010 la 10:04 pm

      mersi fain, bre’!


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
