merit o statuie. sau doua…nu stiu.

Februarie 14, 2010 andreicoste

Am avut o perioada ciudata si foarte incarcata. Zici ca eram pe ciclu si-mi plangeam de mila singur si trist langa un psihiatru psihopat blocat de forta naucitoare a flacarii violet din ziua 3, anu’ 4 pe culmile dispersarii de energie.

Azi este 14 februarie. O zi normala in care toti cocalarii si idiotii cumpara cadouri stupide si insipide prietenelor lor cu un iq sub nivelul marii. De fapt, daca stam sa adunam coeficientele de inteligenta ale tuturor cuplurilor din Romania, care se preteaza la cadouri scumpe si insipide cu ocazia unei sarbatori fara rost , nu cred ca se depaseste iq-ul standard al unei maimute retardate. Nu pot intelege de ce trebuie sa fie o zi anume in care sa-i demonstrezi partenerului iubirea-ti pura si curata. In mod normal, ar trebui sa-i demonstrezi chestia asta prin felul in care te comporti zilnic cu el/ea, sau poate am o mentalitate imbatranita si vad lucrurile mai batraneste. Mi se rupe. Aceasta data mirifica din calendar nu face nimic altceva decat sa-mi intareasca dispretul pentru umanitate, dispret cu care defilez deja de prea multi ani.

Si ca sa inchei pe un ton mai frumos, iata ca am reusit sa inspir si eu pe cineva intru sfanta taina a bloguitului! Asa ca , de-acuma incolo tovarasa mea dintoloaga scrie pe minunatul blog numit: FEMEIACAREADUCEMOARTEA!

Entry Filed under: Uncategorized

One Comment Add your own

  • 1. Ghici?  |  Februarie 17, 2010 la 8:07 pm

    in sfarsit ti-o venit mintile la cap


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
