Redactia moarte prezinta „d’ale noastre”!

Ianuarie 31, 2010 andreicoste

Pentru ca stiu ca am prieteni speciali, care vorbesc tampenii mai speciale decat sunt ei, m-am hotarat ca e cazul sa postez o conversatia pe care doua amice de-ale mele, colege de camera dintr-un anumit camin , dintr-un anumit oras, sa-i spunem in mod ipotetic Cluj, numite Salsa si Mambo au avut-o. Aceasta mirifica conversatie m-a dus cu gandul undeva foarte departe (imaginatia mea bolnava poate merge pe cai, cel putin, nebanuite de unii) si ma gandeam ca o asemenea conversatie intre doua domnisoare respectabile nu are cum sa nu fie publicata pe aces mirific colt de rai.

Si acum *sunet de tobe batute de o maimuta paralizata* , conversatia superba:

mambo: si ce gust au mucii?
salsa: ca lacrimile
mambo: ca si transpiratia
salsa: toate lichidele corpului nostru is sarate
salsa: exact
salsa: oare de ce?
salsa: si p*su am auzit ca e sarat
mambo: oare daca eu mananc in prostie zahar,ale mele au gust dulce?
salsa: bullshit
mambo: vrei sa-mi gusti transpiratia?
mambo: te anunt cand voi asuda!
salsa: dar tu, ce zici, vrei sa-mi bei p*su?
salsa: sa facem o spirala
mambo: nu…ca tu nu mananci zahar
mambo: si stii ca nu suport sarea
mambo: so…no thanks!
salsa: eu mananc miere
salsa: curg rauri de lapte si miere prin mine
mambo: noa..atunci meri cauta-ti urs pt p*su tau ca mierea
mambo: mmmyaamy
mambo: mor mor!

Aceste doua domnisoare au tinut sa mentioneze faptul ca in momentul in care au avut aceasta minunata conversatie studiau pentru un examen important ce trateaza teme, profund, filozofice, de aici observandu-se clar si temele pe care au tinut mortis sa le trateze in momentele grele ale sesiunii cum ar fi gustul fluidelor ce curg prin organismul unui homo-sapiens sapiens.
Nu pot decat sa le salut initiativa si sa le invit printr-un anumit birt la o conversatie serioasa despre faptul ca urina „salsei” are gust de lapte si miere si  mucozitatea nazala a lui „mambo” are gust sarat. Logica imi spune ca nu va ajunge prea departe aceasta discutie din motive obiective cum ar fi nevoia de prea mult alcool in astfel de situatii.
Si o piesa buna de acompaniament:
Entry Filed under: Uncategorized

5 Comments Add your own

  • 1. I de la ioana  |  Ianuarie 31, 2010 la 10:21 pm

    Ba nenea fost om care aduce moartea care mai nou s-o nascut mort, da ce tovarase bolande mai ai, pfff! Spune-le sa-si bata coasa!

  • 2. JB  |  Februarie 1, 2010 la 11:02 am

    Multumim pentru dedicatia muzicala, videoclipul este absolut extraordinar 😀

    Si nu uitati ca aia din Misa isi beau p*su si ajung la nirvane si integrari absolute… ce mai conteaza gustul? :))

  • 3. da  |  Februarie 4, 2010 la 1:48 am

    in urmatoarea editie asteptam sa ne spui si bancu cu cacatu si cu mucii :))

  • 4. Le Taula  |  Februarie 4, 2010 la 11:49 pm

    noah, asta sigur o fo’ discuţia ce a precedat „doo fetişcane and one cup”.

  • 5. cica necesar, visovan is my name, necesitatile pizdii  |  Februarie 5, 2010 la 11:39 pm

    bai deci faza cu cacatu’ ii mai scarboasa decat chestiile pe care le vorbesc io in momentele mele lucide si preasincere precum preasfintitul mitropolit, augustin al 17-lea, de la biserica eclaziastico-soborniceasca, etc. *plm mi lene*!! Ba costele ai concert in 21 in Crash ? Sau unde Sfantu’ Prunc cantati ?


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
