Stiam eu ca-s criminal!

Ianuarie 12, 2010 andreicoste

missia Raluca: am visat

missia Raluca: ca noi 2

missia Raluca: deci, da, tu si cu mine!!!

missia Raluca: eram la o tipa acasa

missia Raluca: care era curva

missia Raluca: si dintr-una intr-alta ne zice ca l-a omorat pe unu

missia Raluca: si ne roaga dak putem sa scapam noi de cadavru

Andrei Coste: auci

missia Raluca: (zici ca noi eram cei mai mari mafioti)

missia Raluca: stai asa there’s more

missia Raluca: si

missia Raluca: se facea ca treaba era la mine in cartier, in Hunedoara

missia Raluca: si nu stiu cum era povestea da ai ajuns sa o impusti pe curva

missia Raluca: dar na, am zis ca ne tinem de promisiune si aruncam si cadavrul  tipului pe care ea l-a omorat..si pe ea

missia Raluca: si pe ala nu stiu..l-am invelit intr-un material, bine..era cam putrezit omul da nu mai conteaza

missia Raluca: si l-am pitit bine la un subsol de bloc

missia Raluca: si pe tipa am invelit-o ..dar nu mai aveai tu chef sa te gandesti la un plan bun unde sa o ascundem..si ai pus-o langa blocul meu

missia Raluca: si ti-am zis sa nu faci treaba asta ca o sa dam de necaz

missia Raluca: si p### mea

missia Raluca: din ce-mi amintesc

Andrei Coste: si am dat de necaz?

missia Raluca: da, ca ne-a arestat politia

missia Raluca: ne-a dus la interogatoriu, alea ,alea ca-n filme!

Andrei Coste: hahaha!

missia Raluca: eu m-am facut ca ploua, nu stiu nimic, tu te-ai facut ca ploua

Andrei Coste: pot sa pun conversatia pe blog?

missia Raluca: da ne tinea intr-o camera dintr-un ospiciu, nu stiu exact de ce

missia Raluca: da dic!

missia Raluca: numa sa corectezi gramatica

missia Raluca: na si tot veneau politistii la mine si-mi puneau tot felul de intrebari..

missia Raluca: aparent noi 2 cica traiam intr-o gradina zoologica

missia Raluca: mindfucker asta jur

missia Raluca: si nu stiu ce fel de poze imi aratau..doamne , de pisu’ de pe lume

missia Raluca: pana la urma cica era totul in favoarea noastra, nu gasisera dovezi cu ce sa ne incrimineze:)

missia Raluca: si apoi m-am trezit ca m-a sunat maica-mea.

missia Raluca: ma, si ce ciuda mi-o fost ca m-a sunat maica-mea ,doamne!
missia Raluca: ah si acu imi amintesc..
missia Raluca: ca veneau in camera la noi
missia Raluca: si ne hranea cu pasta de fructe si cu frisca
missia Raluca: nici asta nu stiu exact de ce

Nota personala: prea tare! Faza e ca acu’ 2 ore (cand minunatia de Raluca pe care-o gasiti in blogroll sau AICI! ) eu chiar jucam mafia cu niste tovarasi, un joc care se aseamana oarecum cu spusele ei !

Entry Filed under: Uncategorized

One Comment Add your own

  • 1. ioanida n.  |  Ianuarie 28, 2010 la 11:30 pm

    nu stiu de ce nu ma mir ca raluca are asemenea vise :))
    oricum,p’acolo prin cartieru'(ex-cartieru’,pardon) ei..multe sanse sa se’ntample din astea 😛


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pagini

Categorii

Calendar

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
